ייעוץ והכוונה

פעילות חברתית במבחר

במכללת מבחר חושבים על היום-יום של הסטודנטיות, בשביל המחר! לצד מסלולי הלימוד השונים והאינטנסיביים, עלה מהשטח צורך חברתי תרבותי ועיוני לתועלת ולרווחת התלמידות. בתפיסה חדשנית המשלבת תוכן עם הנאה, יוזמת המכללה מגוון פעילויות חברתיות, סדנאות, ימי גיבוש ואירועים מיוחדים – עבור הסטודנטיות ואף לעיתים עבור בוגרות המכללה, הכל בכדי להעניק פסק זמן של נשימה וחוויה, לצד תוכן מעצים שאינו נכלל מלכתחילה בתכנית הלימודים, אך הוא מהווה נספח חשוב ובעל ערך לכל אחת: מתחילת השנה – יזמה הנהלת מבחר יחד עם נציגות הדקנאט באוניברסיטאות השונות - מגוון סדנאות בתחומי למידה והעצמה שונים, כמו סדנת ניהול זמן שהתקיימה בתחילת השנה, בימים אלו מסתיימת סדנת חיזוק והעצמה לאימא, אישה חרדית הלומדת - להענקת כלים וחיזוק העולם ההשקפתי תורני כשבאים להשתלב עולם התעסוקה. בערב פורים – התאספו תלמידות כלל המכינות לאירוע בסימן 'הדרך למציאת האושר הפנימי' עם הגב' מירב נוה, שרתקה את המשתתפות בסיפור חיים מרתק עם כיבוד אוזני המן ועוגות כיד המלך.... גם השבוע, התקיים מפגש מיוחד לסטודנטיות ובוגרות תכנית הפרעות בתקשורת אשר כלל מפגש מעצים, ארוחת ערב מפנקת ומופע סטנד אפ מהנה – והכל במטרה לתת לסטודנטית כח והנאה בשילוב עם ידע והעשרה. בנוסף, צויינו במכללה אירועים מיוחדים לרגל יום האחות, חולקו במתנה סטטוסקופים ללומדות סיעוד בשנה א', ניכר כי בנות המסלול קבלו חיזוק, תמיכה ואמביציה להמשך השקעה בלימודן מפעילות זו. יצוין כי כל הפעילויות הינן בשת"פ עם דקאנט האוניברסיטאות ונעשה בשת"פ פורה ומיוחד, והכל לרווחת ולתועלת התלמידות! חשוב לציין את התוכנית המיוחדת ללימודי קודש המובנית כחלק ממערכת השעות של לימודי המכינה, הכוללת הרצאות ושיעורים ממיטב המרצים והמרצות התורניים, הטובים בתחומם. אם גם את שואפת ללמוד מקצוע של יום המחר, במקצועיות בלתי מתפשרת, יחד עם שמירה על הערכים החשובים לך, תוך שילוב חוויות ואירועים מיוחדים הנבנים במיוחד בהתאמה לצרכים מהשטח, יועצי הלימודים שלנו יעמדו לעזרתך ויכוונו אותך למקצוע המתאים לך ביותר. לפרטים ולבדיקת התאמה, התקשרי עוד היום: 03-5726106

במכללת מבחר

חושבים על היום-יום

של הסטודנטיות,

בשביל המחר!

 

לצד מסלולי הלימוד השונים והאינטנסיביים, עלה מהשטח צורך חברתי תרבותי ועיוני לתועלת ולרווחת התלמידות.

 

בתפיסה חדשנית המשלבת תוכן עם הנאה, יוזמת המכללה מגוון פעילויות חברתיות, סדנאות, ימי גיבוש ואירועים מיוחדים – עבור הסטודנטיות ואף לעיתים עבור בוגרות המכללה, הכל בכדי להעניק פסק זמן של נשימה וחוויה, לצד תוכן מעצים שאינו נכלל מלכתחילה בתכנית הלימודים, אך הוא מהווה נספח חשוב ובעל ערך לכל אחת:

 

מתחילת השנה – יזמה הנהלת מבחר יחד עם נציגות הדקנאט באוניברסיטאות השונות – מגוון סדנאות בתחומי למידה והעצמה שונים, כמו סדנת ניהול זמן שהתקיימה בתחילת השנה, בימים אלו מסתיימת סדנת חיזוק והעצמה לאימא, אישה חרדית הלומדת – להענקת כלים וחיזוק העולם ההשקפתי תורני כשבאים להשתלב עולם התעסוקה.

 

בערב פורים – התאספו תלמידות כלל המכינות לאירוע בסימן 'הדרך למציאת האושר הפנימי' עם הגב' מירב נוה, שרתקה את המשתתפות בסיפור חיים מרתק

עם כיבוד אוזני המן ועוגות כיד המלך….

 

גם השבוע, התקיים מפגש מיוחד לסטודנטיות ובוגרות תכנית הפרעות בתקשורת אשר כלל מפגש מעצים, ארוחת ערב מפנקת ומופע סטנד אפ מהנה – והכל במטרה לתת לסטודנטית כח והנאה בשילוב עם ידע והעשרה.

בנוסף, צויינו במכללה אירועים מיוחדים לרגל יום האחות, חולקו במתנה סטטוסקופים ללומדות סיעוד בשנה א', ניכר כי בנות המסלול קבלו חיזוק, תמיכה ואמביציה להמשך השקעה בלימודן מפעילות זו. יצוין כי כל הפעילויות הינן בשת"פ עם דקאנט האוניברסיטאות ונעשה בשת"פ פורה ומיוחד, והכל לרווחת ולתועלת התלמידות!

חשוב לציין את התוכנית המיוחדת ללימודי קודש המובנית כחלק ממערכת השעות  של לימודי המכינה, הכוללת הרצאות ושיעורים ממיטב המרצים והמרצות התורניים, הטובים בתחומם.

 

אם גם את שואפת ללמוד מקצוע של יום המחר, במקצועיות בלתי מתפשרת, יחד עם שמירה על הערכים החשובים לך, תוך שילוב חוויות ואירועים מיוחדים הנבנים במיוחד בהתאמה לצרכים מהשטח,

יועצי הלימודים שלנו יעמדו לעזרתך ויכוונו אותך למקצוע המתאים לך ביותר. לפרטים ולבדיקת התאמה, התקשרי עוד היום: 03-5726106

 

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן