ייעוץ והכוונה

מבחר ברכות והצלחות במכללת מבחר למקבלות תואר מוסמך M.A באמנות ובפסיכודרמה

במכללת מבחר החרדית פתחו את סדרת הטקסים לקבלת התארים –  בטקס ראשון בו חולקו תוארי מוסמך – M.A. לטיפול באמנויות ובפסיכודרמה מטעם אוניברסיטת חיפה.

הטקס נערך באולם קמפוס 'קונקורד' של מכללת מבחר והיווה סיום מוצלח לדרך המאתגרת ומלאת הסיפוק שעברו תלמידות המסלולים. התלמידות הנרגשות, הגיעו בליווי בני משפחותיהם, אשר תמכו, עודדו וגילו הבנה מיוחדת לאורך כל הדרך…

בערב נכחו נציגי מכללת מבחר: מנכ"ל המכללה, הרב מאיר יעקובוביץ,  עו"ד אריאל פוס יו"ר הועד המנהל וגב' ברכי גוטרמן מנהלת לימודי הנשים . יחד איתם כיבדו בנוכחותכם נציגי אונ' חיפה: ד"ר לימור גולדנר, ראש ביה"ס לטיפול באמנויות, ראשי החוגים, צוות המכללה ומכובדים נוספים.

בדברי הברכה איתם פתח מנכ"ל המכללה – הרב יעקובוביץ את הטקס – סיפר על בשורה משמחת שהגיעה היישר ממשרד הבריאות באותו היום: 100% מתלמידות המסלול ללימודי תואר ראשון בסיעוד – בשנה האקדמית שעברה – עברו בהצלחה את המבחנים וקיבלו את התואר 'אחות מוסמכת'!

נתון זה מצטרף לנתון מדהים נוסף אותו שיתף עם הנוכחים – השנה הוכפלה כמות הנרשמות למסלול סיעוד – ותפתחנה 2 כיתות ללימודי תואר ראשון, הן מצטרפות ל-1750 תלמידים ותלמידות אשר החלו את לימודיהם בשנה זו, מתוך תקווה לרכוש מקצוע מכובד המפרנס את בני משפחותיהם ברווח.

את דבריו סיים הרב באיחולי הצלחה בעשיה ובהדגשת חשיבות הטיפול וחשיבות ההקשבה בה ניחנו ה'מוסמכות' אשר מקיימות תוך כדי עבודה מצווה גדולה וחשובה.

עו"ד אריאל פוס – בנו של מייסד המכללה הרב ד"ר אברהם פוס ז"ל, התפעם מהנס הגדול של מספר כה רב של מקבלות התואר. נשים שעמלו וטרחו, תוך כדי גידול ילדים, תוך כדי עבודה ובאינספור של מטלות. הוא סיפר על ימי הבראשית של המכללה, ועל מסירות נפשו של אביו לקדש שם שמים למען הצלחת הבוגרים והבוגרות במציאת עבודה מכובדת אשר תעניק להם ולבני משפחותיהם פרנסה בכבוד.

"מאז התוכניות הראשונות של טיפול באמנות ובפסיכודרמה, שנפתחו לפני כ-15 שנים, יצאו למעלה מ-530 בוגרות, העוסקות במשרות מובילות בתחום הטיפול" – אמרה ד"ר לימור גולדנר, ראש ביה"ס לטיפול באמניות באונ' חיפה, "כל המעסיקים מציינים לשבח את איכותן ומצוינותן של בוגרות המסלול שלנו, וזה בהחלט מוכיח על השקעה, חתירה למצוינות ואווירת לימודים שלא מסתפקת בפחות מהטוב ביותר".

את הברכות בטקס סיימו נציגות 2 המחזורים, אשר ריגשו את השומעות בתובנות מעולם הטיפול, ובתודה שהביעו בראש ובראשונה לבורא עולם על שהביאן להצלחה של היום, ולשליחיו הנאמנים – המשפחה, צוות המורות המדהים וסיימו בתודה ובהערכה לחברותיהן שעברו את המסע המרגש והלא פשוט יחד – מתוך הדדיות, פרגון ועוצמות.

במכללת מבחר מברכים את עשרות המצטרפות החדשות לסטטיסטיקת הבוגרים/ות המסיימים בהצלחה, ומאחלים סייעתא דשמיא בהמשך הדרך…

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן