ייעוץ והכוונה

לימודי הנדסת תוכנה

בוגרת לימודי הנדסת תוכנה בסמינר?

התקדמי במהירות לתואר ראשון במדעי המחשב – בשילוב לימודים גם מהבית!

בשורה לעובדות הייטק ומסיימות לימודי הנדסאות תכנה בסמינרים :

מסלול מואץ להשלמת תואר ראשון במדעי המחשב –במכללת מבחר החרדית בשיתוף עם מרכז אקדמי לב .

זהו המסלול המועדף על הנדסאיות תוכנה שכבר עובדות בתחום ומעוניינות להתקדם לתואר ראשון, וכן למעוניינות להיכנס לתפקידי הייטק נחשקים – התואר מאפשר שדרוג בשכר והתקדמות במקום העבודה.

הסיבה לביקוש הרב לו זוכה המסלול טמונה בהזדמנות המיוחדת שניתנה לבוגרות סמינר שלמדו במגמת הנדסת תוכנה להגיע לתואר בדרך קלה ונוחה מתמיד – שילוב יום לימודים אחד מהבית, באמצעות זום  ומפגש של חצי יום בלבד! בשעות אחה"צ במכללה, תוך התאמה ומחשבה על אורח החיים העמוס ולמי שכבר עובדת בתחום.

בהנהלת מבחר שקדו על תמריצים נוספים, ומציעים מלגה מיוחדת למקדימות להירשם, ועזרה במימון / ארגון הסעה ישירה למכללה בבני ברק,

"כבר תקופה ארוכה שאני יודעת שעם קצת מאמץ קטן אני יכולה לשדרג את המשכורת ואת ההתקדמות שלי בעבודה, אך כבוגרת סמינר בית יעקב לא הרשיתי לעצמי ללכת לרעות בשדות אחרים. ברגע ששמעתי שמכללת מבחר פותחת מסלול השלמה לתואר ראשון במדעי המחשב – קפצתי על המציאה ונרשמתי מיד… בידיעה שמכללת מבחר זה המקום האידיאלי לכל הנדסאית תוכנה בוגרת סמינר בית יעקב, השואפת להשלים לתואר תוך שמירה על העקרונות ועל המסגרת החרדית בצורה השמורה והאיכותית ביותר. ובמיוחד שהם דואגים להקל ולהנגיש את הלימודים בצורה מיטבית עבורי, ממליצה לכל אחת."

אם גם את רוצה להתקדם ולהגיע לתואר ראשון במדעי המחשב במהירות  – התקשרי עכשיו ליועצי הלימודים שלנו ובדקי זכאותך להשתלב במסלול:  03-5726106

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן