ייעוץ והכוונה

בוגרי תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית – ברכו על המוגמר במבחר

בטקס רב רושם שהתקיים בשבוע האחרון בקמפוס הלימודים 'קונקורד', השתתפו הנהלת וסגל אוניברסיטת חיפה, הנהלת מבחר, הוועד המנהל שבראשו עו"ד אריאל פוס וצוות המכללה, יחד עם מקבלי התארים ובני משפחותיהם הנרגשים.

מר ברק עמר, מנהל תכניות הגברים במבחר הנחה את הטקס בטוב טעם וציין כי שיתוף הפעולה האמיץ במיוחד, בין מכללת מבחר החרדית לבין אונ' חיפה, שנרקם כבר לפני יותר מ-17 שנים, הולך ומתחזק עם הזמן, והוציא עד היום כ – 1,100 בוגרים בתחום העבודה הסוציאלית.

מנכ"ל המכללה, הרב יעקובוביץ,  פתח את הטקס בברכות חמות לבוגרים, תיבל כדרכו את דבריו בדברי תורה מאלפים, וחיבר את ברכתו – שכל אחד ממסיימי התואר יצליח במשימתו וייתן את הייחודיות שלו, עם ברכת יעקב אבינו לבניו, שמצא בכל אחד ואחד את ייחודו.
בנוסף, ברך על מינוי הרקטור החדש פרופ' גור אלרועי אשר הצהיר בנאומו המרגש  "אני יודע שהחברה החרדית לא תתיישר עם החברה הליברלית. תעדיף או השכלה ברוח מבחר או כלום. מסיבה זו חובתנו לשמור על שביל הזהב… לאפשר את הלימודים בצורה הנכונה והראויה. מצאנו את השביל ולראיה- זה שאני נמצא כאן, מדבר ומברך אתכם.." עוד הוסיף,  כי הנהלת האונ' שמה לה למטרה לגשר על פערים, ומתכוונת להשקיע מאמצים רבים בפיתוח המסלולים, יחד עם הנהלת 'מבחר', שלא חוסכת בשום מאמץ בכדי שהסטודנטים החרדיים יוכלו ללמוד ברמה הגבוהה ביותר בלי להתפשר על מצוינות אקדמית, לצד שמירה על המסגרת החרדית האותנטית.

מחזון למציאות… חזונו של ד"ר פוס ז"ל, שהקים את מכללת מבחר על מנת לאפשר לציבור בני התורה להתפרנס בכבוד, בלי להתפשר על ערכים – קם והיה, וכיום גם לאחר פטירתו – ממשיכה המשפחה לחזק ולתמוך – ואף להעניק מלגות מכובדות למסיימים בהצטיינות, ד"ר אריאל פוס סיפר בהתרגשות לנוכחים  כי יתכן שאפילו אביו לא דמיין בחזונו עד כמה תתפתח המכללה, למעלה מ-4,000 סטודנטים חרדיים הגיעו לקו הגמר בהצלחה, ומשם למשרות הנחשקות ביותר במשק.

דבר הבוגרים…מתוך עשרות התלמידים שנכחו בטקס יחד עם בני משפחותיהם, פגשנו בתלמידים יר"ש שתורתם אומנותם, ועבודתם כעובדים סוציאליים בקהילה החרדית – מהווה שליחות גדולה הרבה מעבר לפרנסה, נציגי הסטודנטים מתואר ראשון ושני דיברו בהתרגשות על 3 המידות שציינו את עמ"י במצרים – שלא שינו שמם, לשונם ולבושם – וכאן קם ונהייה דור של עובדים סוציאליים 'משלנו' הנותנים מענה נכון לעמ"י בכלל ולציבור החרדי בפרט –מבלי לשנות, אלא להיפך לצעוד איתם בדרך המסורת, שזהו אור גדול.

במכללת מבחר ממשיכים עם תנופת הלימודים ומתחילים את הרישום לשנת תשפ"ג. לשריון מקום באחת מהמכינות ולבדיקת התאמתכם למגוון המסלולים במכללה התקשרו: 03-5726106.

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן