ייעוץ והכוונה

מסיימות בסיפוק 3.5 שנות לימודי ריפוי בעיסוק

במכללת מבחר התקיים –  יום סיום מרגש בנושא "השביל הזה מתחיל כאן" לסטודנטיות מסלול ריפוי בעיסוק מטעם אוני' חיפה.

סטודנטיות שנה ד', של המחזור ה-  14במסלול ריפוי בעיסוק במכללת מבחר התאספו באופן מקוון עם סגל המרצות וצוות הנהלת מבחר לסדנת סיום – הזדמנות להכרת הטוב והעצמה לעשיה המקצועית העתידית של המתקרבות לקו הגמר ולסיום התואר הראשון.

את המפגש  הנחתה בטוב טעם גב' שלי מרכוס המתאמת האקדמית במבחר, מטעם החוג לריפוי בעיסוק- הפקולטה למדעי הבריאות והרווחה באוניברסיטת חיפה

 

פתחה את היום בדברים מרגשים, ד"ר לירון לאמאש יו"ר התוכנית, את ברכת הדרך לתלמידות העניק הרב יעקובוביץ, מנכ"ל מכללת מבחר בדברי תורה וברכה על השקעתן הרבה לאורך שנות הלימודים עד הגעתן לשלב כה מרגש – שלב הסיום . כמו כן ברכה את הסטודנטיות גם גב' ברכי גוטרמן, מנהלת תכניות נשים במבחר

כחלק מרכזי מהיום ניתנה הרצאת אורח מפי  ד"ר תמר ויס – המכהנת כפרופסור אמריטוס באונ' חיפה ויועצת מחקר בכירה בבי"ח אלין – לשיקום ילדים ונוער, הרצאתה בנושא: "העתיד בידיים שלנו – טכנולוגיה ככלי טיפולי בריפוי בעיסוק" ריתקה את המשתתפות, נתנה כלים מפתיעים וחדשניים בתחום שמתפתח ומתחדש כל הזמן, ההרצאה היוותה סיכום ופיתוח לקשב התמידי הקיים במסלול – לצרכי השטח המשתנים, והייתה למקור השראה לתלמידות.

גולת הכותרת של היום: הצגת מקרים סביב שולחנות עגולים (ובכינוס וירטואלי – חלוקה לחדרים) בהם כל אחת מהסטודנטיות הציגה מקרה אמיתי מתקופת ההכשרה – במטרה להאיר ולהתמקד בתהליך שנעשה בקשר בין מטפל מטופל, המקרים שהוצגו הועלו לדיון והניבו את המיטב מכל סיטואציה, ע"י  ניתוח ודיון, וירידה לעומק הפרטים ע"מ למקסם ולהיטיב את ההתערבות בריפוי בעיסוק.

גב' שלי מרכוס, סיימה את הכינוס בהצגת צידה לדרך ועצות לקראת היציאה ל'עולם האמיתי', גב' מרכוס מצינת בסיפוק כי "גם במחזור זה יסיימו בעז"ה למעלה מ- 25 מרפאות בעיסוק (לאחר הצלחתן במבחן הרישוי), כולן בעלות הבנה וידע  בבניית קשר, הכלה ואמפטיה לזולת  השואפות לסייע ולקדם המטופל, עם יכולת מופלאה של אנליזה, ניתוח, ראיית המכלול ותיעדוף תכנית טיפולית, ובעז"ה תשתלבנה הבוגרות במקומות עבודה מגוונים – במערכות הבריאות והחינוך, במסגרות של בתי חולים ומרפאות, גני ילדים ובתי ספר, בתי אבות, מרכזי שיקום ומרכזים קהילתיים. מטיפות חלב, המשך בהתפתחות הילד ועד טיפול  וסיוע בגיל הזהב…זהו מקצוע אשר יכול בקלות לשנות את העולם בעבור מישהו, שזה אומר –הרבה סיפוק עם המון אחריות!

אם גם את שואפת להגיע למקצוע מתגמל עם סיפוק וללמוד בסביבה חרדית איכותית בלי להתפשר בדרך, מוזמנת ליעוץ לימודים אישי.
במכללת מבחר ממשיכים עם תנופת הלימודים ומתחילים את הרישום לשנת תשפ"ג. לשריון מקום באחת מהמכינות הנפתחות בקרוב ולבדיקת התאמתך למגוון המסלולים במכללה התקשרי: 03-5726106.

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן