ייעוץ והכוונה

במכללת מבחר לומדים ונהנים חנוכה תשפ"ג

בס"ד

יוזמה ברוכה של נציגות הדקנאט מכון לב עם הנהלת מבחר– הפקת מספר אירועים לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת מבחר, את אירועי חודש כסלו פתחו מסלול מדעי המחשב – בקמפוס הגברים בסימן חנוכה, כיבדו את האירוע בנוכחותם: דיקן מכון לב הרב חיים אלישביץ אשר נשא דברי ברכה, צוות הנהלת מבחר, סגל המרצים הבכיר וכמובן הסטודנטים. מסיבת החנוכה החלה בארוחת ערב מפנקת, המשיכה בדבר נציגי הסטודנטים וגולת הכותרת של האירוע היה מופע על חושי עם ה'מנטליסט' מיכאל סיימן אשר הפתיע את המשתתפים בכללם אנשי הסגל ששיתפו פעולה ונהנו מכל רגע של פעילות מוחית מהנה ומפתיעה. מיכאל ספרא, רכז מחלקת מדעי המחשב במבחר מטעם מכון לב – מסכם את האירוע  "הסטודנטים מאד נהנו מטרת הערב הייתה לרענן ולשדרג את חווית הלמידה המאסיבית ומלאת המוטיבציה וכולם ציינו שנותרו עם טעם של עוד…"

בתחילת ימי החנוכה התקיים מפגש מיוחד לסטודנטיות התכנית לסיעוד אשר כלל ארוחת בקר מפנקת, הרצאת מסע אישי מפי אתי ונגר- בסיפור מחזק, מרגש ומלא באור ובסיום המפגש – הרקדה מלהיבה ומקפיצה – הכול במטרה לתת לסטודנטיות כוח והנאה בשילוב עם ידע והעשרה.

בנוסף, האווירה במכללת מבחר לכבוד חג החנוכה הייתה מחשמלת – חולקו סופגניות בקמפוסים השונים וקמפיין פנימי על מלגת 'חבר מביא חבר' צבע את מבחר בצבעים מסקרנים ומפתיעים.

אם גם אתם שואפים ללמוד מקצוע של יום המחר, במקצועיות בלתי מתפשרת, עם שמירה על הערכים, תוך שילוב חוויות ואירועים מיוחדים הנבנים במיוחד בהתאמה לצרכי השטח – יועצי הלימודים שלנו יעמדו לעזרתכם ויכוונו אתכם למקצוע המתאים לכם ביותר. 

לפרטים ולבדיקת התאמה, התקשרו עוד היום: 03-5726106

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן