ייעוץ והכוונה

במכללת מבחר מסיימים סמסטר ב' באוירה חגיגית

ביזמה מבורכת של גב' אלה בש מנהלת שירותי דקנאט של אונ' חיפה יחד עם הנהלת מבחר – שורת פעילויות ואירועים חברתיים לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות של  התואר הראשון והשני מחוגי עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, פסיכודרמה, טיפול באומנות והמכינות האירוע החל בארוחת בוקר עם תפריט עשיר ומגוון, ובמהלך הבוקר זכו התלמידות לשמוע את הרצאתה המרתקת והמפעימה של  ד"ר דינה אייזן – בנושא – שמחת חיים המובילה לבריאות.

ההרצאה היתה מלאת אופטימיות, תובנות והומור, מחכימה ומרעננת, התלמידות נהנו מכל רגע וציינו כי  "אירוע הבוקר נתן לנו המון. תודה לאונ' חיפה ולהנהלת מבחר ולכל העוסקים במלאכה על חשיבה כה רחבה עבור התלמידות"

באותו יום חגיגי במיוחד פונקו גם הסטודנטים של אונ' חיפה לומדי תואר ראשון ושני בעו"ס – בשעות הערב בארוחה חגיגית ובפעילות מסקרנת ומרתקת של אמן החושים, קורא המחשבות – מיכאל סיימון.

במהלך החודש, יזמו גם משירותי הדקנאט של המרכז האקדמי לב – מר מיכאל ספרא לגברים והגב' נועה ט. לנשים בשת"פ עם מכללת מבחר, שורת פעילויות ואירועים חברתיים לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות במסלולי סיעוד ומדעי המחשב של המרכז האקדמי לב במכללת מבחר

סדרת האירועים נפתחו  בהזמנת הסטודנטיות לכבוד יום הסטודנט ויום האחות לדוכנים מתוקים, מפנקים ועשירים במגוון רחב של אפשרויות, ושיח מעניין עם ד"ר חיה רז, גב' אידית שמואל וגב' אילה ליאור.
ובגזרת הסטודנטים – הוזמנו הם ואנשי הסגל לערב גיבוש בגבעת וושינגטון הכולל שחיה לילית בבריכה פעילות ספורטיבית במגרשי הספורט, וסיום חגיגי של ארוחת שף מפנקת ומלאת טעמים.

האווירה החגיגית של עונת המבחנים וסיום הסמסטר ברוח ימי הקיץ במכללת מבחר תורמת לחוויית לימודים מעצימה, עוטפת, מסייעת ומדרבנת למצוינות.

אם גם אתם שואפים ללמוד מקצוע מבוקש, במקצועיות בלתי מתפשרת, עם שמירה על הערכים, תוך שילוב חוויות ואירועים מיוחדים הנבנים במיוחד בהתאמה לצרכי השטח – יועצי הלימודים שלנו יעמדו לעזרתכם ויכוונו אתכם למקצוע המתאים לכם ביותר.

לפרטים ולבדיקת התאמה אישית, התקשרו עוד היום: 03-5726106

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן