ייעוץ והכוונה

ביקור הוועד היהודי אמריקאי במכללת מבחר 13.06.23

מכללת מבחר, ארחה את נציגי הועד היהודי האמריקאי (ארגון  -( AJCכחלק מסיור הכרות עם החברה החרדית

 

במסגרת סיור מיוחד שנערך בעיר בני ברק והרצון להכיר מקרוב את החברה החרדית – ביקשו נציגי הארגון C.J.A התומך ביהודי הארץ והעולם. להכיר גם את עולם האקדמיה החרדי ובחרו את מכללת מבחר כחלוצת המכללות האקדמיות החרדיות.

את הביקור פתחו בסיור באגפי המכללה, בו נכנסו נציגי הארגון למס' כיתות לימוד בכדי להתרשם מקרוב. המפגש פנים מול פנים הותיר בהם רושם רב. אחת התלמידות סיפרה כי היא אמא ל-8 ילדים, אשר 2 מתוכם נולדו תוך כדי הלימודים ובכלל היתה מורה ועשתה הסבה לסיעוד, תלמידה נוספת סיפרה כי היא בדרך להיות סבתא… "איך אתן יכולות לשלב לימודים אקדמיים יחד עם טיפול במשפחות ברוכות ילדים?" – שאלה אחת האורחות את הלומדת תוך שהיא לא מסתירה את ההתרגשות וההתפעלות שחשה… ובמענה לשאלתה ענו התלמידות – כשלומדים מה שאוהבים הסיפוק והשמחה מקלים על ההתמודדות הטכנית.

לאחר הסיור והשיח הפתוח בין האורחים לסטודנטים קידם הרב יעקובוביץ, מנכ"ל המכללה, את האורחים בדברי ברכה והזמין את עו"ד אריאל פוס, בנו של מייסד המכללה, להנחות פאנל מיוחד בו שמעו האורחים על התפתחות המכללה מהיווסדה ועד היום, על מגוון המסלולים המוצעים לתלמידים ועל אלפי הבוגרים והבוגרות שבס"ד מפרנסים היום בכבוד את בני משפחותיהם. בפאנל השתתפו נציגים מהסגל הבכיר ובוגרים בעלי תפקידים בכירים בעולם הרפואה, ההייטק והתעסוקה – אשר שיתפו את הנוכחים בחשיבות קיום מכללה אקדמית אשר מקדמת מקצועית את התלמידים תוך שמירה הרמטית על אורח החיים והערכים החשובים לחברה החרדית.

יצויין כי חלק מהדוברים בפאנל, שנערך כולו בשפה האנגלית, התחילו לימודיהם במבחר ללא ידע מינימלי וכיום – נתנו נאום ושיח שלם בשפה האנגלית, ברהיטות מעוררת התפעלות,
האורחים התרשמו לשמע המספרים והנתונים שהוצגו בפניהם והתרגשו במיוחד מהסיפורים והעדויות האישיות של תלמידי המכללה.

בסיום המפגש, הביעו האורחים שוב ושוב את הערכתם הכנה למסגרת החשובה של מכללת מבחר, המהווה פלטפורמה ייחודית עבור המגזר החרדי, תוך אפשרות ללמוד לתואר אקדמי יחד עם שמירה על ערכי התורה והמצוות באווירה חרדית שמרנית ואיכותית.

AJC הוא ארגון הסנגור היהודי העולמי המוביל, עם גישה לפקידי ממשלה, דיפלומטים ומנהיגים אחרים בעולם. באמצעות קשרים אלה והנוכחות הבינלאומית, AJC מסוגל להשפיע על הדעה ועל המדיניות בנושאים החשובים ביותר: המאבק נגד האנטישמיות והקיצוניות, הגנה על מקומה של ישראל בעולם, ושמירה על זכויות היהודים בכל רחבי העולם.

במכללת מבחר מאמינים ומציינים בסיפוק – כי הביקור, שהיה באווירה טובה ומלאת רצון טוב, יביא לקידוש השם ולחיבורים ראויים וטובים מול יהדות התפוצות.

 

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן