ייעוץ והכוונה

במכללת מבחר פותחים סמסטר ב' באווירה חגיגית

הנהלת המכללה בשת"פ מלא עם יזמות הדקנאט עמלו על אירועים חברתיים במגוון מסלולים לרווחת הסטודנטיות במכללת מבחר

את סדרת האירועים פתחו דקנאט אוניברסיטת תל אביב אשר הזמין את סטודנטיות ובוגרות החוג להפרעות בתקשורת במכללת מבחר: לפתיחת סמסטר ב' חגיגית, האירוע כלל ארוחת ערב מפנקת והפקה אמנותית של תאטרון פלייבק – במופע הומוריסטי ונוגע שנבנה כולו על שילוב סיפורים מהחיים של סטודנטיות מהקהל, אשר שיתפו פעולה ונהנו מכל רגע .

האירוע השני ביזמת דקנאט אונ' חיפה התקיים בתחילת השבוע, לסטודנטיות התואר הראשון והשני מחוגי עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, פסיכודרמה, טיפול באומנות ויעוץ חינוכי לאירוע הגיעה בת חן אלישביץ בעלת תואר ראשון ושני בעו"ס- -בוגרת מבחר אשר ריתקה וריגשה את המשתתפות בסיפור אישי שלה, על היותה בעלת אתגר של נכות וכנגד כל הסיכויים הגיעה רחוק, במהלך ההרצאה היא הודתה נרגשות להנהלת מבחר שריפדה עבורה את הדרך. אחת מהמשתתפות באירוע מספרת: "בת חן מיוחדת. כולן היו מרותקות הקשיבו התרגשו, היא משלבת שירים מקוריים בהרצאה שמאוד מרגשים, בת חן אמרה שמאוד מרגש אותה לבוא למבחר, המקום שריפד לה את היותה היום בעלת מקצוע של שליחות ונתינה לזולת, האירוע הבוקר נתן לנו המון. תודה להנהלת מבחר ולכל העוסקים במלאכה על חשיבה כה רחבה עבור התלמידות"

במהלך החודש פונקו גם הסטודנטים במסלול סיעוד – בארוחת צהריים קלילה ובביקור ממלכתי של ראשי החוג והסגל הבכיר, אשר באו להכיר טוב יותר את השטח באופן ישיר  תוך שיח פתוח והעלאת נושאים חשובים שעומדים על הפרק עם הסטודנטים.

ובהתקרב חג הפסח – תנתן אי"ה מלגת חג כמיטב המסורת, מתנת מכללת מבחר.

האווירה החגיגית המורגשת ברוח ימי האביב במכללת מבחר תורמת לחוויית לימודים מעצימה, עוטפת, מסייעת ומדרבנת למצוינות.

אם גם אתם שואפים ללמוד מקצוע מבוקש, במקצועיות בלתי מתפשרת, עם שמירה על הערכים, תוך שילוב חוויות ואירועים מיוחדים הנבנים במיוחד בהתאמה לצרכי השטח – יועצי הלימודים שלנו יעמדו לעזרתכם ויכוונו אתכם למקצוע המתאים לכם ביותר.

לפרטים ולבדיקת התאמה אישית, התקשרו עוד היום: 03-5726106

מתעניינים? השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

ייעוץ
והכוונה

אנחנו זמינים לייעץ ולכוון אתכם לבחירת מקצוע המתאים ביותר בעבורכם, מלאו פרטים ונציגנו ישוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן